Tuesday, October 28, 2014

i want the old me

Aku rindu dengan aku yang dulu. Yang kuat, pemarah, jenis tak cepat tacing, hardcore.
But now? Im different. Yes jadi lebih baik. Aku jadi seorang penyabar. Tapi sifat yang lain dah takde. Aku nak aku yang dulu. Yang selalu ceria. Takde masalah dengan kawan kawan. Aku nak aku yang dulu. Aku rindu. Siti Nabihah yang sekarang terlalu tisu sangat. Aku taknak macam tu. Just baik sangat. Bagi muka sangat kat orang sampai orang pijak kepala aku. Aku taknak macam tu. Hmm. i want the old me. The old SitiNabihah. Hmm. How i wish i can get it back. Hmm.

Nak Siti Nabihah yang atas nie. Hmm

No comments: